En häst tack

Åh har hunnit med så himla mycket idag och det känns så skönt. Mådde nästan dåligt av att inte ha gjort någonting vettigt i helgen. Mamma blev iof glad att jag köpt skor och det var det nyttigaste jag gjort under helgen. Gick ut med hunden, träffade och åt med Erik. Började med svenskan, pluggade matte och skrev av religionen och cyklade en mil på tränings cykeln, lär ju inte kunna sitta imorgon för de gör så sjukt ont i rumpan.

Imorgon är det lång dag på skolan, 8:25 - 15:40. Min drygaste dag men när den är över så är allting så nice, flyter bara fram. Efter skolan ska jag till frisören och kolla tidningar och hårböcker.. för att få nå idéer tills på onsdag. Kvällen blir det småtte träning och tagga till match i helgen, åh vad jag vill att vi ska vinna. Sedan blir det mys med Erik. Ser hemskt fram emot allting nu och allting känns så bra. Åh, tänk om allt kunde vara såhär.

Älskar dig Erik bara mer och mer.. åh!

>
Jag satt och såg Victoria Beckham på tv och hennes program. Hon verkar som en rolig prick. Pengar har hon i allafall, det är en sak som är säker. Beckham tjänar över en miljon per dag på bara fotbollen, sedan tjänar han säkert en miljon till på reklam osv. Ja, jösses. Hur är det möjligt egentligen.. helt galet.
Om jag hade sådär mycket pengar så skulle jag nog... för egen del utan att tänka på andra, och då menar jag skänka pengar till barn i andra länder osv för de är ju självklart.
...då skulle jag.. köpa en pool. En häst också, jag älskar hästar och jag önskar att jag någon gång kan få lära mig rida ordentligt och skaffa mig en egen häst, och massa hundar förståss. Sedan skulle jag skaffa mig feta huset, bilen och eget flygplan. Stort hus i Skåne, nära vattnet. Åh kommer på så mycket..
En häst i allafall.





puss på dig.

Nu ska jag försöka sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0