En ensam sushi

Blev en lååång dag igår. Kvällen slutade heller inte allt för tidigt.
Förfest hos Stella, himla trevligt och sedan vidare till X3M. ja det dög, den här gången också. Men gratis då duger det mesta, eller hur. Erik mötte mig utanför och följde mig hem , han är bäst. Imorse vaknade jag kl halv två men vi gick inte upp fören kl tre. Jag hade tänkt fara ut och fota och promenera på stan, men de blev inte av. Tråkigt!
Har städat lite och ätit frukost - lunch och nu sitter jag här.

Blir nog en lugn dag skulle jag tro, och jag hade tänkt att göra sushi till middag. Det är de bästa jag vet i matväg, gott, nyttigt och mättande. Mmmm... Men tråkigt nog hittade jag ingen att äta med så jag får äta ensam, men de duger bra. Får hitta nån bra film att se på ikväll och bara ta det lugnt, det var längesedan det hände. Åh. Underbart!
Skickar upp lite bilder från min ensamma sushikväll och lite recept!

Här är tre pics från kvällen..
jag köpte någonting lila innan jag for ut., mitt absolut första lila plagg.
?

          

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mums med sushi gör du dn egen själv ?

ha en fin lödag kväll
mvh Jessica

2007-11-24 @ 17:25:31
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0