Designhjälp

Åh suttit med designen på bloggen nu i flera timmar. Orkar inte.
Jag ser ett speciellt teckensnitt men de som besöker min blogg ser bara vanliga arial.
Någon som vet vad som står på?

Jaja, jag får nöja mig med att jag fixat bilden och bakgrunden som jag ville.
Kort dag på skolan idag, jag skulle sova när jag kom hem med de blev lite bloggande och sedan ännu mer och nu har jag inte sovit en blund. Måste nog slita mig snart.. Sedan blir det promenad med vovven och sedan en tupplur tror jag. Ikväll blir det middag med min lilla granne, troligen blir de nå skräpmat. Har inte råd med mer.. Efter de kommer nog Erik förbi också. Blir nice!

NU ska jag kolla in lite vinteroutfits, kolla in de sen.

Puss&hej!

Kommentarer
Postat av: Stéphanie

bakgrunden är jättefin!! :D

2007-11-22 @ 14:03:16
URL: http://stephaniesz.blogg.se/
Postat av: Lisa

ja det beror på att om man inte har just det typsnittet på sin dator ser man typsnitter som står näst på följd, så antagligen så står det i din stilmall först det du har valt, sedan aril!

2007-12-02 @ 18:24:28
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0