YES!

Hej hallåå. vet ni, nu är den där j*vla matten klar!
Ni anar inte hur lycklig jag är nu. Kan äntligen koncentrera mig på JULEN!

Var uppe och tog prover imorse, stick i armen, aj. Konstaterade i allafall att det inte för tillfället de dom kunde se där var någon speciell fara, men de ska skickas till sjukhuset och kollas upp. Hoppas får svaren den här veckan.

I allafall så gick dagen rätt bra. Skönt att träffa alla tjejerna igen. Ska ut med vovven nu, en lite sväng. Sedan ska jag vidare till stan, köpa blommor til lagledarna och sedan till Megazone och äta med tjejerna och dom ska få spela lazerdome. Åh gullungarna!

Efterdet ska jag och Caroline köpa fika och gå hem till hennes nya lägenhet och kolla. Super spännande! Sedan kommer Erik och hämtar mig. Ledig imorgon "typ", och vi ska ut på stan och julhandla. Mysmysmys.

Måste sticka nu, skriver ikväll.
Ciao!

image111
Något att önska sig i julklapp kanske =)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0