Två dagar, sedan vila

Hej!
Ja jag håller på med det jag skrev att jag skulle göra, matte. Fast det går rätt bra faktiskt, om jag ska vara lite positiv. Sista nu, kämpra som en dåre. Tisdag ska jag fira så sjukt mycket att allt plugg är över och då kan jag försöka söka efter min försvunna julkänsla.

Längtar så galet mycket till onsdag, då ska jag sätta igång att julhandla. Älskar att vara i sista minuten, så sjukt med julstämning att rusa in och ut genom affärer och massa. Iår ska jag dessutom satsa på att göra jätte fina paket. Har kollat igenom timaris reklamblad som kom och jag hittade massa fina papper och annat att använda mig av! Alltid roligare att ge bort ett fint paket dessutom! =)

Mamma lovade mig dessutom att vi kunde ta in granen redan till helgen iår, hon brukar aldrig annars tillåta det fören dagen innan julafton men jag vill njuta av granen ännu längre iår eftersom jag dessutom far till Stockholm den 27 så måste jag få bestämma lite tyckte jag, så vi ska försöka fixa granen på lördag. Mys=)

ska plugga vidare, skriver sen=)
pussciao!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag och Victor far till sthlm den 29de och far hem den 3de...vi måste ses! Fika på något mysigt ställe typ! :*

2007-12-16 @ 19:34:34
URL: http://ine.webblogg.se
Postat av: Caroline

Jag och Victor far till sthlm den 29de och far hem den 3de...vi måste ses! Fika på något mysigt ställe typ! :*

2007-12-16 @ 19:34:48
URL: http://ine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0