Tidig kväll

Hejsansvejsan igen.

Jag är så nöjd att jag inte for ut ikväll, kroppen känns segare igen nu. Usch, händerna skakar. Inge kul alls, blir nog en sväng om på vårdcentralen på måndag ändå. Trodde dock att de inte skulle behövas.. men jag förlorar ju inget på det. Imorgon upp kl halv sju, öööh kommer döö. Får sova i bilen en stund, det blir nog bra.
Sedan kanske Sarah kommer över på middag, sushi är det tänkt. Kommer bli mys, men jag är dock rätt stressad över matten. Aja, det får gå som det går!
Har lekt ikväll med Lovisa, hon är världens sötaste. Hon berättade t.ex. för mig att fiskar bara är döda om de ligger på stenarna och har kors framför ögonen, har dom inte det så sover dom bara. Och vet ni va? hon har faktiskt aldrig sett någon död fisk sa hon till mig. Dom sover bara.


Nu ska vi se film och sova.
Tidigt värre, men det är bra.

Godnatt godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0