Söt rosa handkontroll

image59Vaknade sent idag, skönt att sova ut.
For på match för att se Erik spela, dom vann. Sedan for jag och pappa på rusta och köpte två rosa handkontroller till mitt playstation två för min gamla är trasig. Efter det for vi till mormor och julpyntade, det blev jätte mysigt men själv har jag inte hängt upp nåt i mitt rum. Tanken var nämligen att jag skulle göra det nu, men de blev inte av. Orkar inte!


Söt rosa handkontroll
49 kronor på rusta.se

Nu kommer Erik och vi ska se parlamentet och film.
Skön avslutning på en mycket bra helg.
Veckan kommer bli jobbig men jag överlever, ska börja plugga redan nu så jag gjort bort de mesta.
v 50 - Naturkuskap B prov, Språkkunskapprov Svenska B
v51 - Matte C prov
Jösses!

hejdå

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej.. texten jag skulle klistra in syndes inte.. ;/
du kanske kan skicka på hotmail? :)
[email protected] :)
tack så mkt

2007-12-02 @ 21:21:20
URL: http://oliviasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0