Shopping taktik

Åh blev helt galen igår kväll när det var totalt omöjligt att logga in på min blogg. På alla tre datorerna jag provade. Aja, får skriva lite extra idag.

For till Erik mitt i natten igår efter att han varit på fest, så hämtade dom mig. Sov ingenting i natt, somnade kring halv sju eftersom min hosta håller mig vaken. Måste ta med mig massa medecin för den här himla astman, annars kommer jag hålla alla vakna inatt också.
Aja for på stan en stund, jösses så mellandagsrean har dragit igång, jag lovar ni kommer hitta massa ni vill ha men tänk efter innan. Jag är ett typiskt exempel som köper jätte billiga saker bara för att.. och det är inte bra. Man måster verkligen kunna köpa varan i ordinaripris också, då vet man att man kommer använda den.
Jag handlade faktiskt trots att jag skulle spara mig till Stockholm.
HIttade en jätte söt tröja från H&M som jag tänkte köpa förut för 298 kr, men nu fanns den för bara 98 kr.
Åh fynd!

Vad tycker ni?
Är den inte helt galet söt.

image134



Åh längtar så galet mycket till Stockholm nu, far imorgonbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0