Omtumlande dag

Nu ska jag berätta om min dag idag.
Ingen vanlig dag, men inte mig födelsedag dock..

Vaknade upp, for till skolan vid 11. Pratade med lärare och for sedan till skolsköterskan för att kolla upp mitt  "sega" jag. Försökte fixa tid till vårdcentralen för jag började bli riktigt orolig nu om vad som stod på och ja, sköterskan hade sina teorier som inte riktigt var så kul att höra.

Skulle till tandläkaren kl 14 men pappa fick hämta mig från skolan och skjutsa mig dit, gå till bussen hade jag alderig orkat som jag mådde då. For till tandläkaren, spände tandställningen OCH hon sa att snart är det klart! Om två månader ska jag typ få ta bort tandställningen, hur bra som helst. Har inte ens haft den i ett år då. Dom sa minst ett år, mest tre. Sjukt eller hur? hur fel dom kunde ha. Men jag kunde inte riktigt fira eftersom jag mådde som skit. For hem, åt och mamma ringde akutmottagningen på vårdcentralen. Jag kunde inte slappna av en sekund, var tvungen att veta vad som stod på. Fick komma direkt dit, fick ta massa prover som idag inte visade tecken på det dom trodde det var först. Skönt, väntan där emellan var hemsk. Sköterskorna var i allafall hur snälla som helst, dom lugnade mig och gjorde allt så bra. Imorgon ska jag dit och ta tre nya prover innan jag ätit någonting för att kolla om det kan vara nåt annat skit i kroppen. Längtar tills jag får svaren, jag orkar inte oroa mig någe mer och heller inte gå runt som en seg orolig säl. Hemskt jobbigt!

Aja imorgon blir en hetsig dag.
Ska till vårdcentralen vid åtta. Sedan ska jag försöka ta mig igenom skoldagen, får se om jag orkar. Klarade kanppt med idag, i allafall ska jag göra matte provet. Efter det är jag FRI! Inge mer skola detta år. GULD VÄRT!
På kvällen ska jag spela lazerdome med små tjejerna och sedan äta med dom, julavslutning. Mysmys, sedan ska jag fara och se på Caroline och Victors nya lägenhet. Hihi, ska bli spännanade.
Kvällen hoppas jag Erik kommer, gillar inte att sova utan honom, som ikväll.
Miss you! =)

En hetsig dag, men onsdag då är det julhandla med Erik som gäller och julstädning. Jag längtar så mycket, ska bli så mysigt!

God jul i förskott, =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0