Nu är det julafton

Nu är det julafton.
Ska snart ut med Loka och Pappa på standpromenaden för att gå en sväng och få lite luft.
Slår in de sista paketen nu. Har ätit mackor med go skinka på. Allt det där vanliga med julen har precis satt igång.

Ska skriva ut lite bilder till mormor och farfarochfarmor. Då blir dom glada.
Massa paket iår, vill inte tänka på hur mycket jag lagt ner på paket iår och snygga blev dom inte heller.
Aja, tanken som räknas (igen).

Klockan tre kommer mormor, hon verkade kry idag. Hoppas att hon kommer att må bra resten av kvällen också, det är nog det jag önskar mest. Farfar och farmor ska komma klockan fyra så det kommer att bli jätte mysigt. Pappa och mamma har gjort maten klar och sedan är det paketöppning, nu pirrar de i magen. Även om jag vet att de inte blir så många klappar iår, mest pengar så är jag ändå himla nyfiken.

Nu ska jag knyta fina silversnören runt klapparna som är kvar, god jul.

image122
julen 04

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0