Mellandagsrea

Haaallåå, mellandags rean imorgon.
Såg i aftonbaldet idag att de har två fulla sidor med massa bra tips och saker man borde handla just nu.
Jag ska i allafall kolla in en lång bondelid tröja från MQ imorgon, och handla lite presenter till små kusinerna.
Inte alltid lätt att hitta presenter till killar i åldrarna 11 och 8. Jag gör mitt bästa, filmer och dataspel går alltid hem.

image124
Något som alltid går hem i den här familjen, i allafall hos pappa är serien Rocky. Pappa fick två Rocky böcker igår av mig och mamma och nu sitter han och dör av skratt på övervåningen. Själv tycker jag inte alls så mycket om Rocky, mest kanske för att jag inte riktigt har den humorn men att höra pappa as garva varje natt är verkligen en humörhöjare. Jösses, tystnar han så har han väl dött av andningsnöd. Nä nu här jag honom vända blad. haha.
Nu ska jag kila upp och slå in Eriks present till mamma och ta ner min egen, hon sitter nu nämligen och tittar på Jamie Oliver (nakna kocken) så det finns ingen somhelst risk att hon kommer upp på mitt rum och upptäcker presenterna.

hihi, ciao!









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0