Matmatmat

Cyklat en mil på träningscykeln nu plus en snabb promenad med hunden i halkan för att träna balans. Jösses, orkade verkligen inte ta mig till gymmet idag trots att jag bor ett stenkast därifrån. Lata Anna, men jag cyklade ju i allafall.

Nu är jag jätte hungrig och jag måste äta. Det blir nog pasta, massa sallad och skink&ost sås. Mumma. Finns det fullkornspasta som fjärilar? Det måste ju vara det godaste, ska kolla det nästa gång jag handlar!
Hoppas jag får massa kokböcker i julklapp så jag kan lära mig massa nya maträtter. Usch vad sugen man blir!

Ikväll far jag och ser Eriks match, sedan försöka plugga lite om jag hinner.
NU ska jag och pastan, plattången och naturkunskapboken sätta oss i soffan och se Idolavsnitt i repris.
Ajdö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0