Lussekatter och långa löpsteg

image60Sovmorgon idag, femtio minuter lektion och sedan utvecklingsamtal.
Har gjort en hel del nytta idag faktiskt, kollat igenom Naturkunskapen eftersom massa dryga prov väntar på mig nästa vecka. Varit ute med vovven och sedan for jag och tog tag i träningen, skönt att ha det gjort. Träffade dessutom Amanda där, himla trevligt och träningen gick så himla mycket bättre och lättare.For hem och åt och nu har jag just sett lite tv.
Mamma lovade att vi skulle baka lussekatter nu så jag väntar tills hon gjort degen så bakar jag ut och diskar. Ett bra deal tycker både jag och hon. Längtat såå länge efter just lussekatter, mumma!
Just nu känns allting himla bra, snart jul och jag längtar så himla mycket tilll att köpa julklappar och slå in dom fint. Ska satsa stort på det iår! Sedan längtar jag självklart till Stockholm, kusiner och nyår också. Allt flyter på bra nu, var positiv. Annars drar  man bara ner andra. Önskar att fler kunde inse det!

Tittade in på http://www.monkiworld.se/.
Har inte riktigt så bra koll på deras kläder, och vilken miss jag gjort.
Jätte snygga och jag läste att en av deras affärer numera finns i souk gallerian i Stockholm.
Monki, here I come! ;P

Hoppas ni snart känner doften av lussekatter.
Mmmmm...

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0