Lång väntan..

Fredag igen, betyder igenting annat än lång håltimme i väntan på matte C kurs.
Fy.. jag är så läss på skolan nu så jag spyr. I helgen blir de inte mycket annat än plugg.. åh.
Ja juste, ikväll blir de kanske utgång i allafall, hoppas att det blir roligt annars kommer jag att ramla och ligga där och stanna där hela helgen. Ingenting får gå fel ikväll nu för ananrs bryter jag ihop.

När jag kommer hem ska jag göra massa te med massa honung, sätta mig framför tv och bara ta det lugnt i några minuter. Sedan ska jag plocka fram allt plugg och börja tänka igen, sedan promenad med hunden och planera kvällen. Vad ska jag ha på mig? Dagens femhundrade problem. 
Nya skor, grå. Sedan är det helt låst i mitt hvuud, har inga pengar att köpa nytt för!

Snart jullov, snart inge skola, snart jul, snart nyår, snart Stockholm!
Härda, härda!

Tänkte lägga in en önske vinteroutfit nu om jag hinner.
Annars fixar jag det sen.

Tjingeling!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0