Krama mig

Gjort alla g uppgifter i kapitlet. Duktigt av mig, för jag satsar verkligen inte mer i Matte c.
Nu väntar jag på min mammas lasagne, mat mat mat. Det är det godaste som finns, åh. Det tar på att plugga, har jätte ont i ryggen men på nåt sätt känner jag mig väldigt nöjd.

Tjejerna verkade haft kul i helgen, känns lite tråkigt att ha missat det. Alltid när jag inte ska ut så händer det nåt skoj, typiskt. Aja, nästa helg blir det troligen utgång. En lugn kväll.
Hoppas på en bra dag imorgon, annars blir de inte skoj.
Behöver pepp, glada miner och massa kramar imorgon.

Krama mig
( och det kostar inte 20 kronor )

Åh kollade på H&Ms hemsida och hittade mig jacka som jag beställde för en månad sedan, dom har just satt ner den till 398 från 598. Hur drygt som helst, men jag har faktiskt inte betalat den än. Finns de ingen chans att man kan få betala de nya priset? Haha, önsketankar. Får ringa och vara lite jobbig, fast chansen är väl noll.
Hittade lite snyggt från H&M.
(ps, lite vårkollegtioner har kommit på H&M hemsida
och dom rear ut massa varor.)


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0