Julmysig dag

Besökarna på min blogg blir allt fler och fler, blir så himla glad=)

Idag vaknade jag sent, pappa och jag for ut till baggböle och gick med Loka.
Jätte mysigt och vädret var jätte fint, önskar jag hade haft min kamera med, men det var hos Erik tyvärr. Efter promenaden for vi till julmarknaden på gammlia, vi var bland dom sista så vi kunde fynda riktigt bra. Tre honungsburkar för hundra kronor, västerbottens honung. Äter så himla mycket honung, så nu har jag ett litet lager. Vi köpte också havrekakor och bröd.

Nu sittrer jag och sliter med pluggandet igen fast kommer ingen vart.. dricker lite jul också, allstå glögg. Jätte gott men jag orkar inte plugga, åh. Lässlässläss!
Nu längtar jag till julen.

Ikväll ska jag äta med familjen och Erik, sedan plugga igen. Erik och jag ska skippa skolan imorgon så vi kan sova ut. Jag förtjänar en dag ledigt till, och det är ju för att plugga!

Skriver igen ikväll, nu måste jag försöka koncentrera mig.
see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0