Julaftonskvällen

Jätte mysigjulafton.
Alla mådde så bra dom kunde och det var det som var mest värt.

Jag fick massa fina presenter
♥  Hallon Orkidé te, jasmine te och "vinter saga" te.
♥  Två par hipster trosor
♥  Shampo, balsam och silikondroppar från LANZA
♥  Massa Pengar
♥  Två biobesök
♥  Restaurang besök i Stockholm på valfri restaurang
♥  Ett till års prenumeration av tidningen STYLE
♥  Tjocksockar
♥  Grå stickade knästrumpor
♥  Tunna svarta knästrumpor med rosetter på
♥  Marabue chokladkaka
♥  Nagelborttagningsmedel
♥  En peeling
.. och lite till.

Idag fyller mamma år.
Jag har köpt tårtbotten, grädde, bananer, frysta jordgubbar, geléhallon och silverkulor.
Jag ska göra en tårta till mamma. Ingen tårta utan silverkulor. Hoppas hon blir nöjd.
Sedan har jag köpt produkter från bodyshop till henne som hon ska få till middagen.
 Jag älskar verkligen the bodyshop, bara synd att de är så dyrt.
Aja nu har jag i allafall massa pengar som jag kan lägga på kläder och massa i Stockholm. Längtar så galet mycket. Jag far om mindre än två dygn. Saknar mina små kusiner så mycket, ååh. Imorgon ska jag ner på stan och köpa lite julklappar till dom, föresenade sådana. Men det var ju ingen idé att skicka dom när jag liks skulle dit.

Hoppas ni har haft en jätte bra julafton.
puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0