Inte kry

Åh nu är jag verkligen inte kry. Skolan var döjobbig idag, jag frös, jag hostade och jag var hur trött och seg som helst. Just nu har jag sovit sedan kl halv två och jag mår faktiskt inte bättre. Har ätit lite pasta, är nog påväg mot samma sväng som hände för några onsdagar sedan. Kroppen la av, stress, lite mat osv. Har dock inte mått illa än så det kanske inte blir så farligt som förra gången. Skakar om händerna, fryser och huvudet gör jätte ont.
Ska ladda med lite treo och ipren innan jag sticker, C flickorna har match mot C pojkarna. Vi tar dom!

Nu har jag bara två prov kvar som sagt, jag orkar inte. Men jag måste och jag tänker plugga hela morgondagen. Inte lämna huset en enda stund. Ska inte sumpa svenskan, nejnej.

Nu längtar jag så mycket till jul.
Imorgon är det Lucia. Funderar på att ge fika på sängen till pappa och mamma.
VI ska fika på skolan, sedan ska jag plugga matte och sedan har vi projektgruppsträff.

Kolla vad jag hittade, en hemsida som har julklappstips och det blir kris.
Kanon. Massa presenter till olika personer, gör-det-själv presenter och massa annat.
Kolla in -> http://www.alla-julklappar.com/index.htm

_______________________________________________________________________________________

Hittade galet mycket snyggt idag på www.zoovillage.se
Eller vad tycker ni?

   

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0