Helg

Fredag
For hem till Emma och åt, såg idol och förfestade lite innan x3m.
Jätte mysigt, tack love!

Kvällen var trevlig, rätt lugn för min del vilket bara var skönt.
Synd att den kanske inte slutade lika bra, men jag överlever. Erik jag och Jim for och åt på helan och halvan (som typ inte heter helan och halvan, men ändå) vilket var trevligt som vanligt. Med mat i händerna sprang vi till bussen och tog oss hem. Jag hade jätte hög hicka och Eriks mamma kom ner mitt i natten och skrattade lagomt åt mig, ringde mamma och hon skrattade lika mycket hon. Det var rätt roligt, fylloanna. Slockande rätt fort och antar att Erik också gjorde det och vaknade inte allt för sent. Lugn morgon med prinskorv och potatis, sedan for vi en sväng till rusta. Hittade ett jätte billigt balsam och ischoklad, men kön var för lång så jag sparade pengarna till Willys istället, där köpte jag mina tryfflar. Mumma!

Lördag kväll
Nu sitter jag här i min stora fotölj och ser på tv, pluggar naturkunskap och bloggar lite. Har gjort sushi till middag idag för att bli på bra humör, sedan har jag druckigt tre koppar te och ätit lussebullar och tryfflar. Inte särskilt nyttigt men för att överleva att plugga ensam en lördag behövs allt gott man kan behöva.

Imorgon ska jag sova ut, sedna plugga ännu mer. Vill inte känna mig så stressad inför veckan, försöker i allafall ha lite saker underkontroll. Snart måste man börja köpa julklappar också. Får se om jag hinner ner en snabbis på stan och kolla lite, sedan plugga igen. Åh.. ska i allafall strunta i religionen på måndag och koncentrera mig på pluggandet istället. Sova ut och plugga.

Just nu saknar jag Erik, han jobbar med laget.
Åh.. vill inte sova ensam.

Skriver snart igen, ciao!(=

Kommentarer
Postat av: Stella

Vännen, visst vet du att den där muslimska städtjejen ska komma och prata på religionen på måndag :) (tänkte bara så att du inte råkar missa det om du skulle vilja höra det) Hade du det bra i fredags? :)

2007-12-09 @ 08:26:31
URL: http://stellaliljestrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0