Godmorgon, tidiga morgon

Godmorgon, tidiga morgon. Var ute till två igår och nu är jag uppe, ska till Östra Ersbodaskolan för att ha match med mina C flickor. Gud, jag är så trött.

Mitt hår känns bättre idag i allafall, fick bra med kommentarer i skolan så de var skoj och förändringen är kanske inte så himla stor, känns väl mest så i början. Som en chock! Så jag försöker göra allt så de verkligen växer ut igen. Någar skynnda på tips? Ska ta reda på det!

Erik ligger och sover i sängen här brevid, trött och bakis. Jag är rätt trött och lite bakis jag med, men de får jag försöka tänka bort. Nu är det vinst som gäller. Vi är verkligen jätte få så jag ärså himla orolig att vi inte har tillräckligt med spelare.. ingen får bli skadad nu! Vi förtjänar vinst!

Efter matcherna ska jag hem och sova.. jätte trött. Men innan dess ska jag förbi rusta och köpa en rosa playstation 2 dosa. Min gick sönder och den rosa kostar bara 50 kr, men då får vi se hur länge den håller. Rosa är fint i allafall!

Sedan ska jag träffa min snutt och vi ska ha mys kväll, åh jätte mys. Kanske hyra film? Börja se någon serie? Ja nåt mys i allafall. Gårdagen var väl hyffsad, trevligt med tjejerna innan men själva utgången blev nog lite för mycket för idag känner jag i allafall att det skulle varit bra om jag stannade hemma och la mig i tid. Förkyld tror jag att jag är också... inte lätt!

Nu måste jag kila ner och borsta mina tänder och göra upp matchschema.
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0