Fredag

Hej hopp!
Mår bättre idag, skönt.
Fast hostan är mycket värre men att kroppen är bättre känns helt underbart!
En glad nyhet är att Erik har tagit körkortet idag, yes. Hur bra är inte det? Kanske bäst!
Han är bäst. Jag var hemma från skolan idag och Erik kom till mig vid 11 efter att han kört. Vi fikade och sedan klippte jag honom, det blev riktigt bra, tycker jag!
Ska plugga matte nu, sköt upp svenskan till efter lovet. Kanske lika bra det, nu kan jag koncentrera mig på matten. Ska snart ut en liten promenad med vovven, måste få lite luft i allafall, sedan plugg igen.

Imorgon ska jag kliva upp kl halv sju, ska vara i nordmaling kl 08:30 med mina småtjejer. Vi har match och vi ska vinna! Jag tror vi har stora chanser till det imorgon, hitills är det två vinter, en förlust och en oavgjord. Bra jobbat med andra ord!
Stolt tränare tänkte jag vara imorgon som inte ska skrika och vara pinsam, morgondagens mål!

Blir en lugn kväll ikväll, lika bra det. Hostar som en gris.
Ska se tv, plugga och bara mysa.

Nu måste jag plugga, tjingeling,
skriver sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du tränare?
äre innebandy eller? :)

2007-12-15 @ 18:28:35
URL: http://javiie.se.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0