Första december

Fick ett sms imorse av Emma som skrev trevlig första december. Då slog det mig att de verkligen är december nu. Jösses så tiden går snabbt. 23 dagar kvar till Jul.

Åh, som jag tidigare skrev så klev jag upp mycket tidigt och sov bara 4 timmar inatt. Usch MEN, vi mina C flickor gjorde i allafall dagen riktigt värd och vi spelade 7-7 första matchen och sedan vann vi med 12-6. Kanon jobbat!

Ikväll har jag bara myst med min Erik, ätit tacos och han tittar på fotboll och jag sitter här. Vi försöker bli lite pigga för att ta en promenad ut med Loka och sedan dra och hyra film. Kommer bli nice. Försöker verkligen att ladda upp nu till nästa vecka. Måste sätta igång med plugget och träningen så att mitt liv ser lite bättre ut.

Kollade in lite på ellos.se rean.
Har aldrig beställt nåt där men hittade i allafall lite snygga rea prylar.
Värt för så lite pengar i allafall..



    

79 kr                99 kr               209 kr              149 kr              269 kr


Nu ska jag spara mig från shoppandet till Stockholm den 27 december.
Åh vad jag längtar.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0