En timme av tre

Värdens ovärdaste dag.
Vaknade upp, gick till skolan och såg en timme av en tre timmars film sedan strulade tekniken i aoulan och vi fick gå hem. Fy, bara för att man är duktig. Aja, fyra timmars image68närvaro är värt de ändå.. eller?

Skrev igår och i förrgår men lyckades klicka bort båda av inläggen, sämst är jag.
Men skriver lite längre idag istället då :)!

Idag ska jag försöka sova en stund, plugga naturkunskap och matte, träna och göra rent hos mig vattensköldpadda Yaja. Ikväll blir det troligen match i spöland, Erik spelar.
Jajuste, haha. Igår så firade jag och Erik två år. Mys med middag och sedan såg vi en as kass film och åt godis. De bästa vi kunde göra en vardag i allafall, jag tyckte de va himla mys. 3,5 år är det nu allt som allt, himla länge och himla underbart.

Imorgon sista dagen innan helgen, helgen som är fylld av plugg. Utgång Fredag? Vet ej, kanske. Sova ut och göra lite nyttigt. Troligen Sushi med Sarah och julmys på söndag, de blir nice!

:)tjingeling!


                    
Yaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0