En lördag

Åh jag är dödens.
Som jag skrivit lite om förut så är jag allstå tränare för ett gäng tjejer i handboll, C flicks lag. Vilket är hur skoj som helst, och nu har jag tränat dom i ett och ett halvt år.

Klev upphalv sju imorse, for till Nordmaling med små tjejerna.
Dom gjorde verkligen dagen underbar, vinst första och andra matchen. Kung tjejer, bara kung!
Första matchen var lätt den bästa dom spelat, hur kung som helst. Den andra vann vi med lite tur, men det spelar ingen roll, vinst är det i allafall.

Ätit sushi med Sarah idag, jätte trevligt att träffa henne. Nu sitter jag och tänkte fixa min blogg lite, fast jag är rätt nöjd. Lite små fix och trix. Har en godispåse kvar från igår, glömde helt bort den idag. Mumma!
Ikväll kanske Erik kommer förbi, mysipys.

Imorgon blir det plugg för hela slanten.
Ingenting annat ska jag göra.
uh.

Skriver sen, ska titta lite tv bara=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0