Dan före dopparedagen

Hejsan, hallå.
Sov hos Erik igår, vi såg massa avsnitt av Dexter.

Vaknade alldeles för sent, men jag har ändå hunnit städa, damsuga, damtorka, plocka undan och skura. Ser riktigt bra ut i mitt rum just nu, har till och med tid för en liten paus och sitta här.
Imorgon är det julafton, antar att ni knappast missat det men jag behöver påminna mig själv för att få den mysiga känslan. Ikväll ska jag skaffa den ordentligt. Jag ska baka lussekatter och klä granen, sedna ska jag och Erik ha våran mysiga julklappsinslagningskväll, mys!

Igår gjorde jag rent hos sköldpaddan och pippin och jag råkade glömma att sätta tillbaka matgrejen till fågeln så hon smet senare på kvällen när jag var hos Erik. Hon flög runt i köket och landade sedan på matten, tur att inte vovven var på G. Nu förstår jag att hon vill ut från sin trånga bur så jag ska ta upp henne i mitt rum så hon får flaxa runt, då blir hon glad. Hoppas hon inte smutsar ner allt för mycket i mitt nystädade rum, hehe=).

Nyfiken på alla julklappar som kommer finnas under granen ikväll, mys och tänka vad dom innehåller. Åh jag längtar och mamam ska fixa skinkan och allt ikväll också. Huset kommer lukta så mycket jul.
Ska försöka göra microknäck som Stella gjort också, skriver sen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0