Blä för igår.

Igår
Skolan och avslutning, en snabbis. Med glädje kan jag säga att jag klarade matten, fast trodde dock att de ändå skulle gått bättre. Aja, jag är nöjd. For sedan och tog nya prover, och lyckades i allafall att inte få ett till snyggt blåmärke därefter. Dom ringer efter nyår och berättar vad som står på.
Sedan for jag till staden och handlade julklappar, nu är min börs helt tom.
Var helt slut när jag kom hem men försökte ändå tagga till kvällen, utgång var de som gällde.
For ut med Emmi och hennes fyra kompisar och åt och drack, sedan bar de iväg mot äpplet. Där stod vi och trängdes i en halvtimma, sedan flyttade vi oss några meter bort för att inte bli ihjälklämda typ, en halvtimma till. Inga vakter fanns på plats och jag förlorade 100 spänn och kom inte in. Jag var så sjukt läss och igen verkade ha lust att svara i telefonen heller.. Mycket besviken på kvällen. Det var heller inte slut än, vi skulle dra vidare till x3m för att avsluta kvällen någolunda, men där kom jag inte in för jag glömde mitt Vipkort och det sög, för ajg ville verkligen inte betala 100 spänn till, åh sug kväll. For hem ensam, jävligt jäss, jävligt förbannad.
Ska försöka få tillbaka mina pengar, har man förköp så ska man ju ha dom rättigheterna också, BU för äpplet.
Såg inte skymten av tjejerna i klassen heller, sämst. Hade velat träffa dom och Suzi.
Jaja, deppigt värre.
(Om det är någon som vet hur man på nåt sätt kan få tillbaka pengarna från igår, så säg till, snälla!)

Idag
Vaknade, Erik sov brevid. Vi for snabbt till ÖB och handlade lite små saker till julen, sedan for han hem och såg fotboll och jag for ner till stan med Sara. Handlade dom sista julklaparna så till och med kortet blev tomt. Blä, aja nu är nästna allt klart. Måste bara handla två sittpinnar och min lilla pippifågel och lite godis till min vovve. Sköldpaddan får lite lax och räkar, hon brukar bli rätt nöjd så.
Handlade jätte fint julgranspynt för halva priset.
Små och medelstora discokulor. =) hihi.
Handlade också lite julkappspapper, som jag tidigare sagt så ska jag satsa på snygga paket iår. Silver, vitt, svart och glansigt silver papper blev det iår. Fint=)

Nu ska jag städa hela rummet, kommer ta jätte länge och jag är helt slut i kroppen, sedan kommer Erik ikväll och ska sova hos mig. Troligen så ska vi också klä granen ikväll, en dag tidigare än alltid. Mys, nu kommer det lukta gran imorgon när jag vaknar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0