Årets Julkort

Hade lovat mamma att fixa ihop ett julkort idag.
Blev inte särskilt bra men nåt att skicka iväg blev de i allafall, mamma blev nöjd.

Nu ska jag och mamma äta middag, pasta med specialköttfärsås och avokado med ädelostgegga.
Mumma. Sedan kommer Erik och hämtar mig med bilen, wowowow. Körkortet idag förhonom, spännande!
Ska sova hos honom trots allt, pappa kommer imorgon och hämtar mig vid halv åtta. Har jag kanske den bästa pappan i världen? Han åker allstå med mig och mina småtjejer till nordmaling kl halv åtta på morgonen en lördag och är med mig hela dagen där och hjälper till. Åh, han är bäst!

Årets julkort
image97
haha treljuskällor, great!
Aja, nåt att skicka i allafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0