Anna Linnéa

Tänkte att jag kunde skriva lite om mig själv också så ni vet vem jag är=)

image100
Namn:
Anna Linnéa
Föddes: Stockholm, 15 Juni 1989
Bor: Umeå, haga
Familj: Mamma, pappa, hund, sköldpadda, fågel och pojkvän
Gymnasie-linje:  Sista året, sam - media. /text, bild och multimedia

Fritid:
Jag umgås gärna med vänner, familj och pojkvän. Jag har dansat i alla mina år men la av för nåt år sedan, för att satsa lite mer på handbollen. I höstas tog jag en paus i även handbollen för att hinna med gymnasiet och fortsatte bara att träna mina C flickor i handboll, vilket jag tycker är jätte skojigt. Dansen kommer jag troligen att försöka ta upp igen efter gymnasiet. För övrigt tycker jag mycket om att fota, resa och shoppa.

Framtid:
Jag är rätt tråkig när jag svarar på den frågan eftersom jag inte vet. Jag vill börja jobba när jag gått ut gymnasiet före jag bestämmer mig för vad jag ska läsa vidare till. När jag blir stor vill jag, åh jag har tusen stycken drömmar. Får se vilken väg jag går. Det är väl ingen bråska än hoppas jag=)





Kommentarer
Postat av: Linnéa

shit va najs, fyller år 15 juni och så heter jag anna Linnéa (men anna är mitt mellannamn) riktigt fina bilder btw!

2008-03-28 @ 14:32:22
URL: http://bbbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0