20 december

20 december, kan ni tänka er?
3 dagar kvar.

Skrev aldrig igår, sorry.
Igår for vi ut och julshoppade, ska jag vara ärlig så var det sjukt mycket folk och som jag tidigare sa så tyckte jag att de var mysigt, men de är inte sant. Igår var ett helvete, att ta sig fram och komma förbi. Aja, inga julklappar blev det men en jätte mysig dag. Mat och gotti med film hos Erik på kvällen, sedan kunde vi inte somna eftersom vi råkade somna i soffan på dagen så såg vi fyra avsnitt av Dexter som jag tidigare inte alls tyckt varit bra, men när man kommit in i  det så är de rätt bra, fast sjuuukt.

Idag så for vi till strömpilen och shoppade lite julklappar. Två nagellack och nagellacksbortagningsmedel till mormor, bronzepuder till mamma. En bit på väg i allafall. Har dessutom köpt en sak till mig själv.
Ska visa ikväll, ska försöka ta något bra kort så ni får se, jag gillar den i allafall.
Hittade två jätte snygga Tiger t-shirtar på Vision och önskar mig dom men jag ska ju faktiskt till Stockholm så frågan är ju om jag ska spara mig? Åh, himla svårt. Tror att det blir en av t-shirtarna iallafall. Den svarta! Hoppas den är kvar imorgon!

Ikväll kommer Sara och ska fixa mitt hår, hon är en ängel. Platt och bort med lockarna, blir nice.
Troligen blir de utgång imorgon fast jag är inte så taggad, är så himla trött och seg. Fast de har blivit mycket bättre.. fast fick sämsta beskedet idag. Provrören med blod som jag lämnade har gått sönder så jag måste tillbaka dit imorgon och lämna nytt. Jippie, inte så att jag njuter av att bli stucken direkt. Fy, aja. Förra gången hände samma sak, vad gör dom egentligen? Råkar tappa provröret, tajming. Andra gången nu och förra gången var det dessutom fyra provrör som sprack och då fick jag lämna nytt.. blää.

Ikväll har jag och Erik i allafall bakat julgodis.
=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0